niedziela, 6 grudnia 2015

Praca w radzie

Tak się zastanawiałem w ostatnim czasie w jakiej formie i za pośrednictwem jakiego narzędzie powinienem mieć dodatkowy kontakt z Mieszkańcami mojego miasta. No i powracam do kiedyś zapomnianego bloga, tak że z dniem dzisiejszym rezygnuję z prowadzenia strony internetowej która w ostatnim czasie i tak była mocno zaniedbana  ;-),  dlatego teraz przez tego bloga pozwolę sobie do Państwa pisać i jakoś w ten sposób się komunikować. Mam nadzieję że forma będzie odpowiednia a i kontakt dość oczekiwany zarówno z mojej jak i Państwa strony. Dlatego będę zamieszczał tutaj swoje interpelacje oraz luźne przemyślenia z sesji jak i mojej codziennej pracy, zapraszam dodatkowo do komentowania, sugestii i podpowiedzi. Dzisiaj dołączam dwie interpelacje między sesyjne które złożyłem w ostatnim czasie w UM Chełm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz