piątek, 4 marca 2016

Zebranie sprawozdawczo wyborcze koła PSL nr 9

     

     We wczorajsze popołudnie (03-03-2016r.) odbyło się zebranie sprawozdawczo - wyborcze Koła PSL nr 9 os. Kościuszki, którego przez ostatnią kadencję miałem przyjemność być Prezesem. 
W imieniu Prezesa ZG PSL Józefa Górnego przybyli na spotkanie v-ce Prezes ZG PSL w Chełmie Marian Pawluk, Prezes Honorowy ZG PSL w Chełmie Ryszard Sztanke oraz członek Zarządu PSL Jan Flis. Całe zebranie w dość sprawny sposób przebrnęło przez ustawowe wymogi skrutacyjno- wyborcze. 
Ustępujący Zarząd otrzymał skwitowanie za działalność w latach ubiegłych, a w wyniku głosowania tajnego ponownie zostałem wybrany Prezesem Koła na kolejną kadencję.

      Realizując porządek obrad, omówiłem  sprawozdanie za lata ubiegłe, naszą działalność społeczno- polityczną, szanse rozwoju jak i zagrożenia na kolejne lata. Koło nr 9 w Chełmie ze względu na swoją liczebność - bo to około 40% ogółu wszystkich członków PSL w mieście rozpoczęło cykl zebrań wyborczych przed zjazdem planowanym na kwiecień br. Następnie zostały wręczone legitymacje członkowskie PSL  oraz dyplomy jako podziękowania za dotychczasową współpracę osobom,  które ze względu na miejsce zamieszkania będą przechodziły do innych Kół PSL. 
     Na koniec w związku z przypadającym w przyszłym tygodniu Świętem Kobiet wszystkim kobietom złożyłem życzenia i wręczyłem kwiaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz