wtorek, 9 lutego 2016

Zebranie sprawozdawczo wyborcze w Żalinie

     
      W minioną sobotę miałem przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w zebraniu sprawozdawczo wyborczym w swojej macierzystej jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Żalinie. Jak zwykle cała oficjalna część przebiegała bez większych zawirowań po części wyborczej głos zabierali zaproszeni goście Wójt Gminy Ruda Huta Kazimierz Smal no i do głosu na chwilę dopuszczono też i mnie.
      W skrócie omówiłem sprawy związane z lat minionych a dotyczące mojej ścisłej współpracy z druhami odnośnie organizacji imprez sportowych oraz tegorocznej w której mam nadzieję mi pomogą a jest nim III Chełmski Półmaraton. Ogólnie spotkanie bardzo rodzinne, fota grupowa zrobiona, władze jednostki wybrane a podobne spotkanie dopiero 3 maja na św. Floriana ;-).

Zarząd  OSP Żalin:
Wiesław Szakuła - Prezes
Ryszard Lenkiewicz - Wiceprezes
Tomasz szakuła - Naczelnik
Mirosław Żerebecki - z-ca naczelnika
Kamil Panas - sekretarz
Krzysztof Wawron - skarbnik
Łukasz Książek - gospodarz
Małgorzata Panas - kronikarz
Daniel Borowik - członek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz